Årsresumé - Februari

Jag hyrde om Hoffman till augusti istället för att lämna tillbaka honom i juni. Kändes helt underbart. 3 månader mer!
 
Hade också knytkalas med några nära vänner. Var mysigt det var! Kommer dock tyvärr aldrig hända igen tror jag inte..:(
 
 
Under februari letade jag också hysteriskt tillsammans med Amanda efter en grönt kort kurs. Trodde jag skulle tävla ganska snart så ville ha det gjort. Jag är otroligt glad att jag tog det, det är så värt att ha i efterhand! Gick en 18 timmars kurs, 2 dagar i veckan i 3 veckor. Det var faktiskt mysigt att åka upp till Partille efter skolan, lite stressigt bara!
 
Jag snackade även skype med några läsare väldigt mycket under den månaden. Gjorde även några nationella prov som gick bra!
 
Jag hoppade Amandas travhäst Pappe otroligt oseriöst klockan 22.00. Skulle aldrig hända nu på en häst jag red nu. Sist jag hoppade Pappe var förra veckan och det var en sådan skillnad. Att jag ens lägger upp den här videon, haha! Kan även tillägga att den var en utmaning av över 100 stycken på Facebook!
 
 
 
 
Hoffman var halt under en veckas tid pga en sträckning så det blev en vintervila i 2 veckor för han efter detta.
Jag gjorde hästgodis vilket var otroligt uppskattat. Ska göra detta någon helg nu igen. Billigt och bra utan några onödiga tillsatser!
 
Sedan var ju LÄTT februaris stora händelse GBG Horse Show. Så många fina människor man träffade men också SÅ mycket bråk. Bråket med Lamia och Linn Olsson blev ju kaos över hela bloggvärlden. Så kan det gå! En underbar helg men också en helg som blev till många tankar med Ponnysanning osv. Dock älskar jag GBG Horse Show och kommer alltid göra ;)
 
 
Linn Olssons event:
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback