Domedagen // Uteritt

Den här "domedagen" har jag överlevt och jag har inte tänkt på det så mycket. Dock svårt att undvika det då hela Facebook är nerklottrat med onödiga statusar som "nu kommer jag dö". Äsch. Om jag skulle dö på "domedagen" hade jag accepterat det, tough life säger jag bara ;)
 
Jag red ut idag med Jackpot tillsammans med Lisa Ågren och hennes mamma. Det var skit mysigt och vädret var oss till lags. Jätte härliga människor att prata med och alla hästar skötte sig relativt bra. Idag var Jackpot jätte fin i benet så jag ska rida i ridhuset på söndag. Det är julhoppning då så om jag har tur ligger några hinder framme! :D Annars kör jag på dressyr eftersom jag inte vill ställa fram hinder som dom behöver ändra till tävlingen.
 
Lisa och hennes storhäst "Donna" som står framför Jackpot i stallet.
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback