Har provridit

Är så himla glad. Trodde inte det skulle gå så här bra när vi åkte iväg för att provrida. Hästen står på Nääs och är en vallack på 158 cm = bra storlek enligt mig. Jackpot som han heter är 8 år och är världens mysigaste. Precis som Hoffman. Han var faktiskt otroligt lik Hoffman. Trygg och säker ute, nyfiken på allt och en gosig häst som gillar att pussas och mysa. Ägarna till den här hästen var helt fantastiska och både jag och mamma klickade med dom direkt. Jätte trevliga människor! Att stallet är Nääs gör inte saken sämre då det är ett stall med många ungdomar och fina ridvägar. Tror detta kommer bli super och jag hoppas på ett långt samarbete. Ska dit redan på Lördag för att rida ut och ägarna går med mig med deras hundar. Äntligen lite mer häst i bloggen efter en hel död höst efter att Hoffman (♥) lämnade
 
Tog inga bilder men ni kommer få se lite senare vad det är för någon häst :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback