OMFG

Äntligen klar med mitt historia arbete! Gud vad skönt. Över 6 sidor med liten text - SKRIVKRAMP! Men så himla nöjd. Analysen blev bra och även faktan. Hoppas på ett fin bokstav på den här fördjupningen ;) Fick även B på Franska provet idag som kändes SKIT. Haha, känns också bra!

Idag drog jag till Alingsås efter skolan och skulle hämta ut ett pass. Passade även på att stanna hos min fina Disa och prata med henne. Tog även en suchi och hade mysigt. Har haft en bra dag och är så himla glad över historian som legat på mina axlar ett bra tag - ÄNTLIGEN!

Imorgon skippar jag nu historia lektionen eftersom jag är klar och slutar istället 14.20. Tack Gud. För imorgon ska jag provrida så då kan jag åka tidigare med mamma! *Är så glad*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback