Den här helgen

(mest inlägg till mig själv att kolla tillbaka till)
Helt undebar helg! Träffat människor jag aldrig skulle få kontakt med. Tyra Sjöstedt, Sofia Genne, Linn och Ingrid från Dressyrmupparna, Karin Warnmark, Elfstrands, Lamia och massa folk man har saknat och trånat efter i evigheter. Är nästan euforisk nu, så himla lycklig att jag spricker. Den här helgen passar mig som hand i handske. HÄSTAR, HÄSTAR och HÄSTAR, vänner som har samma intresse, shopping och show. Kan det bli bättre? Att jag fick sitta i bloggmontern det här året och ta bilder och skriva autografer känns bara sjukt. Här nedan ser ni lite bilder. Saknar ALLT redan.
Snygga Tyra Sjöstedt på besök.
Jag, Genne och Joanna.
Lamia, Jag och Joanna

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback