Serierna jag kollar på

- Stylisterna

Stylisterna är en serie där det är unga människor som tävlar om att bli profisionella stylister. Här är bl.a Sofie från Sofis Mode domare. Priset är att få jobba på Sofies mode tidning vilket är mångas dröm. Detta går på Kanal 5 och det kommer nya avsnitt varje måndag. Jag sitter bänkad vid datorn så fort det kommer nya avsnitt och jag dyrkar det! Ett tips till er som älskar mode och allt där i mellan.


- The Hills

Den här serien är en reality. Alltså allt händer på riktigt, lite skådespeleri då och då förstås. Lauren, Kristen, Lo, Audrina och Stephanie är huvudrollerna just nu i säsong 5. Har dyrkat den här serien sedan December och har kollat 5 säsonger sedan dess. Korta avsnitt som jag kollar på så fort jag inte har något att göra. Serien hittar ni på MTV hemsida. Ett tips till er som älskar glamorösa och händelserika liv.
- Top model Sverige

Ja, jag följer strömmen och kollar med glädje Top model Sverige. En serie som har hållt på ganska länge och kommer nu med en säsong på Tv3. Nya avsnitt varje tisdag och jag sitter som bänkad här också framför datorn. En tävling där alla vill bli en profisionell modell och synas överallt. Jag gillar juryn och tycker det är ett underhållande program. Heja Jamilla!

- Mammor och Minimodeller

Detta är ett program jag har en hat-kärlek till. Ett fruktansvärt underhållande program som man både tycker och tänker till. Barnmodeller som bär smink, rakar benen och putar med läpparna är en skräck för mig. Vissa mammor har lite mer vett än andra medan andra vill ha HÖGT presterande barn både borta som hemma. Blir himla irriterad när jag kollar på det men kanske därför jag gillar det... Programmet sänds varje måndag på Tv3.


- Elsas värld

Efter att jag läst böckerna drogar jag nu Elsas värld på Tv3 varje Torsdag. Liknar inte böckerna som jag har läst men har ändå känslan av Sofie Fahrman. Ellen som spelar Elsa är helt otrolig. Inte lik Elsa i boken men en sådan härlig personlighet och hon bara strålar i kameran. Vad jag läser på Paows blogg verkar hon precis lika härlig. Dom 10 minuterna varje Torsdag är en höjdpunkt i sig.


-Ponnyakuten

Även Ponnyakuten följer jag strikt varje Söndag på Svtplay. Otroligt härlig serie som man lär sig väldigt mycket när man kollar på det. Ett program som kanske mer speglar min hoppy än dom ovan. Att även bloggaren Nellie är med det här året gör det lite mer klyshigt och roligt att kolla på. Jag gillar Tobias Larsson sätt att tänka på så det är kanske därför jag just fastnar för den här serien.

Kommentarer
Josefine (fantasias.blogg.se - HÄST / FOTO / VARDAG)

Omg, ser du itne på Vampire Dairies? 8) Haha, det borde du ;)



Blogg: http://fantasias.blogg.se/
2012-02-21 @ 08:41:08
Tussie . vinn en gästbloggning

Var gärna med och tävla om en gästbloggning!



http://londonryttaren.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-1.html#comment



Blogg: http://londonryttaren.blogg.se/
2012-02-25 @ 15:29:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback