Frågestunden del 1

Det går fortfarande att fråga frågor i DETTA inlägget.
Frida:
1. Vart kommer Hoffman ifrån?
Hoffman kommer från ett uthyrningsställe som heter Ölandsberg. Deras hemsida hittar du HÄR.

2. Hur länge har du ridit?
Jag har ridit sen april 2007. Alltså snart 5 år! Mycket har hänt på vägen. Från ridskoleryttare till att ha en egen häst ♥

3. Hur känns det att driva en av Sveriges största hästbloggar?
Jag tänker inte på det. Mest på kvällarna när jag gör tidsinställda inlägg tänker jag på bloggen. Ibland skriver många till mig på Facebook och sen är ju statestiken skrämmande hög ;) Om man skulle ställa upp alla på ett led skulle jag nog fatta hur stor blogg Ponnysanning är.


4. Vad är din favorithäst i varje kategori?
Oj det var svårt. Men jag tror det är såhär (tar inga kända hästar nu)

A-ponny: Har ju inte ridit någon A-ponny, men den HÄR hade jag velat ha.
B-ponny: Det får bli Nellie Berntssons Bellman.
C-ponny: Min favorit c-ponny är Felizia som jag ALLTID red på ridskolan. Underbar häst!
D-ponny: Brave Heart som Victoria på Ponilovers har.
Storhäst: Vem tror ni? ;)

Felizia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback