1 juli 2012

Hej! Idag är det är 1 juli 2012. 7 månader sedan nyår. Vad har hänt egentligen? Det sägs att när man har roligt flyger tiden iväg, jag antar att dessa 7 månader har varit funny as hell för jag har knappt hunnit andas så fort det går.
 
Vad hände nu i juni då?
 
Jag åkte till man pappa i början av juni och var på hans bröllop. Jätte fint och var riktigt glad för min pappas skull!
 
Åkte en vecka senare till Stockholm med Joanna. Bodde hos en tjej som heter Sara. Kollade Nicki Minaj och upptäckte Stockholm. En helt underbar tripp!
 
 
En vecka senare var det sedan klassresa och sedan var det en historisk bal. Kommer aldrig glömma den. Dansade tills natten gick ur och var så himla glad över min tid på Alléskolan. Alla var otroligt fina och jag hade svin kul.
 
Sedan var det skolavslutning. 9:an var slut. Tårarna tog inte slut och jag tror inte ni kan förstå där hemma hur mycket jag egentligen grät. Grät från början till slut. Sorgligaste jag har varit med om att lämna alla. Trodde inte jag skulle gråta när jag gick ur men det gjorde jag och det gjorde ont..
 
 
Sen var det sommarlov! Full fart med att fira midsommar, vara med vänner, åka till Frillesås och NU åker jag på ridläger. Min juni har varit fantastisk, hur har din varit?
 
 

Kommentarer
Malin

Fina klänningar alla har ;)



Blogg: http://malinottenback.blogg.se
2012-07-01 @ 08:46:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback