18 juli 2012

Hej och hå, vad tiden går! Känns alltid så när jag skriver datumet i rubriken. Kanske ska sluta med det? Skolan börjar om 1 månad och 2 dagar (lite smått ångest). 
 
Snart åker jag till min mormor för att käka lunch och snacka lite. Sen åker jag vidare direkt till stallet för att antingen ha sitsträning eller rida Hoffman med gummiband (välbehövligt då jag gör det väldigt sällan). Så det ska bli riktigt kul! Taggad för ett ordentligt träningspass. 
 
Ikväll har jag lite fina gäster. Blir att bjuda på mat och annat gött. Imorgon får vi hem 2 hundar, WALLA. Vad hände där? ;) Nej, men ska bara passa Joannas hundar ett tag då dom är i Frankrike. Men det blir ju kul, har ju drömt om att få ha hund länge så kan ju pröva på lite!
 
Bild från ridlägret. Miss it!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback