24-25 juli

Här ser ni några bilder som jag tog under vårat mysiga ridläger! 
 
 
- Vi började ridlägret med att gå och handla i Stenkullen saker för övernattningen. Mat och flera kgs godis.. Efter handligen var vi sugna på att grilla god korv. Korv med bröd är som allra godast ute och på engångsgrill, yummy!
 
- Åkte sedan och badade och sen när vi kom tillbaka mockade jag & Emelie 2 boxar + en sjukhage. Medan vi mockade så fick Hoffis stå i paddocken! Han tyckte det var överdrivet kul. Helt random började han trava och galoppera. Dock fick vi sätta stopp direkt då han inte ska slita på bandaget men det vill säga att han mår 100 gåner bättre. Sötnosen ♥ 
 
Sen åkte jag hem för att hämta lite grejer och Lina hopptränade (sugen blev jag..). Efter det var vi FETT hungriga. Klockan blev 8 och vi gick till Stenkullen för att äta pizza. MEN pizzerian hade stängt för tidigt så vi hade ingenting att käka. Klockan blev 20.50 och vi var VRÅL hungriga. Men som tur var kunde Portobello i Floda göra pizzor och min låtsas pappa kunde komma och lämna det till oss. Kan säga att det var den godaste pizzan jag någonsin smakat!
Efter massa hästfixande gick vi och lade oss i sadelkammaren. Vrål åt godis och spelade spel. Somnade inte förren 3 eller något. Mysigt!
 
Sen idag avslutade vi med en pangfrukost tillsammans ute. Annanas, mackor, yougurt, nutella osv. Smakar som goast när man är på ridläger, inte sant? ;) Sen så red Lina i paddocken och Amanda & Emelie red ut. Medan som gjorde det mockade jag, borstade Hoffman i minst 1 timma, lade om bandaget och plockade 1 kg gräs!
 
Härliga dagar med härliga tjejer ♥

Kommentarer
Emelie

Aaaw det var utan tvekan de BÄSTA lägret jag vart på, haha! Ni är obeskrivligt bra! <3



2012-07-25 @ 18:18:56
Emelie

Aaaw det var utan tvekan de BÄSTA lägret jag vart på, haha! Ni är obeskrivligt bra! <3



2012-07-25 @ 18:18:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback