En lista - tidsinställt

UTSEENDE
Hur lång är du? 164 senast jag mätte mig!
Ögonfärg? grön
Hårfärg? Sandré men nu har jag färgat det så många gånger så nu är det slingat
Stil? Olika. Men gillar färgade shorts, någon tuffare tröja och min keps!
Är du nöjd med ditt utseende? Nej det är jag inte, men ska ju inte slösa tid på att klaga eftersom jag kommer se ut såhär dom närmaste 90 åren typ.       
Är du mogen? Om jag vill vara det så!
 
 
FRITID
Du har varit på läger? Löjligt om ni inte har märkt det ännu, haha. Har varit på 3 läger under min livstid + småläger med fotbollen.
Du kör handboll/basket? nope!
Du kör fotboll/innebandy? Har spelat fotboll i många år men har tyvärr slutat..
Du är ofta med kompisar? Yes, gillar inte att vara själv så mycket ;)
 
DU TYCKER OM ATT…
Kramas? Ja!
Prata? Älskar att prata ju ;)
Sova? Jag gillar det, dock känns det som om man sover bort dagarna..
Gå upp tidigt? Ja, om det är något kul som sker under dagen!
Lyssna på musik? 24/7 i mina öron. 
Vara ensam? Nja, ibland är det skönt.
Att vara kär? Ja det är alltid kul :)
Vara i skolan? Alléskolan var kul att vara i, får väl se vad som händer på gymnasiet
Kolla på film? Kollar aldrig på film förrutom med familjen ibland. Den måste vara stört bra, gillar att kolla på bio dock.
 
HYGIEN
Hur ofta duschar du? Varannan dag
Använder du deo? Ja
Brukar du borsta tänderna varje dag? Yes
Använder du parfym? Ja! Älskar min parfym från Hollister som jag köpte i Stockholm!

BADGIRL/BADBOY
Kysst en främling? Jao
Har haft oskyddat sex? Nix
Pussat en tjej? Ja ^^
Gråtit inför mer än 10 personer? Herregud, hur många var det egentligen på skolavslutningen? ;)
Sovit bredvid någon av samma kön? Ja? 
Sovit brevid någon av motsatt kön? Japp
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Ohja..
Gråtit dig till sömns? Haha, händer..
Gråtit framför någon du älskar? Men JA!
Vaknat av att du gråter? Nej, faktiskt inte..
Skrikit ord som hora och slampa till någon? Ja O.o
Slagit någon på skoj? Fightcluuuub! Haha, ja det har jag.
Blivit slagen på skoj? Varför ens fråga ;)

ÖVRIGT

Varit på sol semester? JA! Underbart som faen.
Badat i havet? Det är det enda rätta. Sjön är skabb..
Har haft snöbollskrig? Ja, annars har man inte levt.
Inte sovit på en hel natt? Ja. Dygn med Annelie, Disa och Joanna. Glömmer aldrig och gör aldrig om det, hahah!
Varit på sjukhuset? Ja, asså. Onödig fråga. ALLA har ju varit på sjukhuset när dom föds så varför fråga? ;)
Sovit i över 12 timmar? Ja, efter jag hade dygnat somnade jag 7 och vaknade 2 nästa dag. 17 timmar, den ni ;)
Sett en film mer än 10 ggr? Nej men nästan..

Bråkat med en vän? Ja, men är man vänner på riktigt så löser man det, right?

 

DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? Fanta Pineapple en varm sommardag!
Tv/Data? Dator framför TV i ALLA lägen
Blå/Rosa? Rosa! :)

 

HAR DU NÅGONSIN…
Varit medvetslös: Ja
Gjort något riktigt dumt: Ja, klart man har..
Gjort något du verkligen ångrar: Ja, faktiskt. 
Varit nykter på någon nyårsafton: Nä du vet. Jag har firat nyår snart 16 gånger och varit full varenda år, eller?
Åkt ambulans: Nej
Gjort nåt olagligt: Jaa
Skämts över dina föräldrar: Klart man har
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja? :)
Vilka kläder sover du i: Stor t-shirt
Vad hatar du verkligen: Att bråka, tysta människor som inte vill prata och överflöd med skryt..
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Ja, hallå, JUSTIN BIEBER?


Kommentarer
Elin

Tänker du bli över 100 år gammal alltså? :P

Svar: JAAA?!
Sofia Anderberg



2012-07-09 @ 19:56:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback