Mot landet!

Kom hem vid 1 på natten igår från bion (som var riktigt bra) och vaknade 07.16. Jävligt trött då jag sov 4 timmar när vi sov i stallet dagen innan. Nu är jag uppe på benen i alla fall och är på väg till tåget för att spendera dagen på mitt sommarställe i Frillesås. Ska bli jätte kul! Har varit i stallet redan med mamma. Vi lade om bandaget, fyllde på nytt spån i boxen, fixade mat och släppte ut Hoffman i sjukhagen. Ska dit senare ikväll för att mocka och sen ska Joanna ta kort, wiho! Vänta er GRYMMA foton från världens bästa fotograf! Under dagen kommer manna åka till stallet för att ge H lunch. Måste tacka mami som är med mig 3 gånger om dagen i stallet, så snällt! Men nu får jag skynda till tåget. Såhär ser jag ut today: Linne - Monki Skor - Spanien Jacka - Lindex Örhänge - HM Kjol - Gjort själv


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback