Onsdag morgon

Hej! Är uppe med tuppen medan mina 3 lägerkompisar fortfarande snarkar ;) Har redan hunnit göra mycket vid den här tiden! Tog först tempen vid 08.00 på H och den var normal och bra. Sen gick jag och hämtade en till häst ur hagen så att det skulle stå 3 inne för då kan jag gå ut med Hoffman eller liknande samtidigt som det inte behöver stå en själv i stallet. Släppte sedan Hoffman i paddocken. Har fixat ordning den så att lera inte ska vara tillgängligt pga hans bandage. Han tycker livet leker där och haltar knappt längre. Så jävla skönt! Medan han har gått runt och betat i paddocken nu så har jag mockat, fixat vatten och gjort hans mat tillsammans med smärtstillande. Gjorde allt detta i min ziperall, SNYGGT! Hahaha. Får endast användas hemma eller i vissa fall i stallet. Vädret är i alla fall super bra idag och jag hoppas brudarna går med på ett till dopp i forsen. När dom har vaknat vill säga!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback