Svar

ååånga frågor. Lite svar. Fortfarande känsligt att prata om det men ska försöka klarlägga det lilla för er. 
 
Varför lämnade du tillbaka honom?
 

Min hyrtid var över 4 augusti, bara att intala det till sig själv. Banka in det i sin lilla hjärna att man ska säga hejdå till sin bästa vän. MEN Hoffman fick en skada blev halt och oridbar och det skulle inte bli bättre innan 4 augusti. Stora veterinärkostnader och mamma tyckte att att hans ägare skulle kolla skadan så rätt som det var: 3 timmars bilväg till Jönköping. Mycket prat med hans ägare och pussade MYCKET på han. Grät ingenting under tiden då jag visste att jag inte skulle kunna sluta. Jag kramade om honom och sa hejdå, jag älskar dig, vi ses igen. Hela den kvällen fick jag ingen luft, grät så mycket så det var inte klokt. Låg i soffan i sadelkammaren med mamma och bara grät, grät, grät och grät. Ville bara dö.

 

Kommer du hyra om honom?
 

Ja, det kommer jag. Mer säger jag inte.
 
 
TUSEN tack för alla kommentarer! Jag och mamma kollar på dom och ler. Ni betyder tjejer. Helt otroligt att jag inte känner vissa av er. Vill bara ge er allihopa en stor kram som tack för att ni hjälper mig..
 
 

Kommentarer
Elin

Man förstår verkligen hur mycket han betyder för dig när man läser dina senaste inlägg. Kram <3



2012-07-30 @ 20:57:20
Sofie

Vad har han för benskada? Det kanske du inte vet?
Vet att det känns svårt men om du ska få hyra honom igen så försök fokusera på det! :)



2012-07-30 @ 21:14:41
Sofie

Vad har han för benskada? Det kanske du inte vet?
Vet att det känns svårt men om du ska få hyra honom igen så försök fokusera på det! :)



2012-07-30 @ 21:14:45
NH

Du saknar säkert honom otroligt mycket! Men jag har en shettis som favorit och jag är ofta jätte lessen för att jag vet att jag snart är för lång för henne...Men jag börjar störtgråta om jag tänker tbx på alla minnen vi haft så de funkar inte! Inte för mig iallafall. så jag råder dig att KANSKE inte tänka på minnen. men jag brukar bara tänka på någonting annat något helt annat! jag vägrar låta mig tänka på att jagär för för lång för henne! Jag bara kopplar bort den tanken så gott de går! Så jag råder dig att koppla bort alla tankar du har på hoffman och bara gör något annat! då kan man vara glad iallla fall! Undvik allting som hade med hoffman att göra pch bara lev helt enkelt! Det kan funka så försök gärna för det funkade bra för mig Kram Nora



2012-07-30 @ 21:54:36
josefin

Usch! vad jobbigt :( Vet hur det är att säga hejdå till sin häst. Det är GRYMT svårt :´(



Blogg: http://jil.blogg.se
2012-07-31 @ 13:20:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback