Wavin' Flag

Tjoho! Gårdagen var super bra! 4 underbara vänner sov hos mig i natt, åt mat och spelade spel ända till 4 på morgonen. Så relativt trött nu men efter en dusch på morgonen så försvinner tröttheten! Har fixat oss nu och vi tar 11.46 mot Göteborg. Dagen kommer spenderas med friends på Gothia vilket kommer bli mysigt! Fotboll är kul att kolla på - när det är snygga männsikor som spelar, mohaha.
 
Efter Göteborg åker jag hem en stund innan jag drar till stallet för att träna. Hoppträning står på schemat och min tränare har fått nya hinder så känns som jag kommer få hoppa högt idag (ueäk..). Ska se om någon vill ta kort!
 
Dagens outfit:
 

Kommentarer
aina [fotoblogg]

Superfin blogg du har :)

allt bra med dig?



Blogg: http://ainaphoto.blogg.se
2012-07-19 @ 12:52:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback