13.05

Hej och hå! Vad gör ni allihopa? Jag sitter i min säng och bloggar på båda bloggarna. Regnet öser ner utanför så har dragit för gardinerna. Wake me up, when winter ends säger jag bara. Haha ;) Ikväll ska jag på potatisfestivalen igen, dock slår inget igår men kan nog bli kul idag också. Men innan dess ska vi fira min lillebror som fyller 12!

Dagens ridpass blev ett dressyrpass i paddocken. Han var ganska stel och det blev ett ganska intensivt pass. Nu ska han vila ända fram till onsdag då en sko är borta igen. Kommer korta hans skoningstid så det endast är 5 veckor mellan varje skoning istället för 6-8 veckor. Skorna trillar ju av som jag vet inte vad nu.

En bild från skolavslutningen, känns inte som sommarlov. Tycker du?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback