14.21

Hej! Har varit i full gång hela dagen som har varit än så länge. I morse åkte jag till stallet tidigt och tog ut hästarna. Putsade allt och lite till. Åkte hem och städade mitt rum och packade lite till. Sen har jag och mamma åkt till Ika och handlat massa gott för ridlägret och även kraft, salt, morötter och godis till Hoffman.

Hinner inte skriva så mycket mer nu heller. Är hos Joanna nu och ska plocka med mig lite saker från henne så som skor och väst till lägret. Nu ska vi åka till stan för att fika med goa tjejer och sedan ska jag tillbaka till stallet för att packs ihop mer saker och sedan tvätta min häst så att han är ren för imorgon.

Fullpackad men rolig dag. Hörs sen, puss på er!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback