Dagen idag

Har varit med Audrey inprincip hela dagen! Har varit en lång stund på Liseberg och lirat sönder. Åkte allting och hade as kul. Avslutade med en tripp till Le Pain Francais och tog en tortelini som var grym. En riktigt god Torsdag med himla fint väder och sällskap. Bilden nedan är från idag när vi åkte Flumride. Liseberg är som bäst när vädret är bra och man är med fina vänner och har adrenalin som är högt! Galet när man åkte uppsvinget, knappt rädd längre :O
 
Dagens värsta: Fick en fästing i knävecket och var tvungen att gå till Gästservice för att ta bort den. Hej Borelia?
 

Kommentarer
Kajsa

Då var det dig jag såååg!!! Coooolt, när du gick ut från Uppswinget !!! :)

Svar: Va??? :D
Sofia Anderberg



2012-06-29 @ 00:02:57
Sandra SG

fin blogg, kolla gärna min :)



Blogg: http://saaandis.blogg.se
2012-06-29 @ 10:27:38
Anonym

haha jag var där med ett fotbollsläger, typ alla hade mörklila tröjor?
iaf så åkte mina kompisar uppswinget och jag satt utanför. Då trodde jag att det var du, men inte säker. Men nu vet jag att det var du!! :D

Om jag hade vetat det säkert hade jag kommit fram :(



2012-06-30 @ 20:43:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback