En extremt kort beskrivning om Hoffruff

Han heter Hoffman, är född 2004 och är helt okänd. Alltså gatukorsning. Men vad är det dom säger, gatukorsningarna är dom bästa, haha. Han är gör lika mycket som en sten i stallet. Hur lugn som helst. Älskar att sova och äta OCH mysa. Kan släppa han lös och han går lika mycket som han pratar svenska... Att rida är han väldigt mjuk. Tycker dock många saker är stress, till exempel att rida dressyr i galopp tycker han är väldigt jobbigt. Springer bara och vill bort från stunden. Men att hoppa är han trevlig. Dock extremt lat. Tänker inte alls tror jag inte men det är det jag älskar! Rider aldrig med spö eller sporrar nästan just för att jag helt enkelt inte kan använda det längre. Nu ser jag Hoffman som mitt barn haha och kan lixom inte "slå" honom! Världens bästa första häst! Kan galoppera och vara inne på Facebook ute om jag vill. Dock har han börjat bocka när man är ute nu på somrarna med andra hästar. Men efter att han har slängt av mig kollar han bara på mig och stannar tvärt. Alla borde få ha en Hoffman någon gång. Trygg som en livlina! ♠
 
Kommer ett ännu längre inlägg innan jag kommer lämna tillbaka honom. Herregud. Inte ett inlägg främst till er utan framför till mig..
 

Kommentarer
Anna

Ska du lämna tillbaka han?

Svar: Ja..
Sofia Anderberg



2012-06-27 @ 17:05:06
Amanda

VAR e hjälmen?!



Blogg: http://fiddy.blogg.se
2012-06-30 @ 17:17:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback