MTV

Asså jag kan säga såhär - igår var det CRAZY! Hoppas ALLA som inte kom dit ångrar sig! Vi var på MTV World Stage, jag + 4 andra. Köade från 18.00 och satt och åt jordgubbar doppade i nutella innan Tove Styrke startade igång den 5 timmar långa konseten. 50.000 pers var där!! Och vi stod längst FUCKING fram! Efter att ha suttit i en sadel 3 timmar och sedan stå i sträck 8 timmar är inte bra för min kropp. Nattkäket igår efter MTV var det godaste jag hade ätit på år och dar. Kunde inte stå upp så jag och min kusin satte oss på första bästa ställe. Avenyn var proppat med folk! Kolla den 24 augusti så står jag längst fram och viftar min gröna keps för 6 miljoner tittare. Tack Göteborg för en underbar Torsdag ♥
 
B.O.B

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback