Potatisfestivalen

Hej allihopa! Är hemma nu efter en grym första dag på sommarlovet!

Började med att gå upp vid halv tio och åt en galet god frukost. Åkte sedan till stallet och red ut med Amanda. Träffade några vänner en stund innan bussen gick då jag annars skulle sitta och vänta i 40 minuter själv så det var lyx!

Sedan kom mina fantastic 4 flickor och vi drog till Joanna för att ha bloppis. As smart! Om man har kläder man inte använder kan man lika väl göra någon annan glad! Så fick med mig lite smått och gott så som linnen och tröjor. 

Efter det åkte jag, Klara och Ina in till Alingsås för att vara på potatisfestivalen. Var helt sjukt grymt! Gick på marknaden, köpte Langos (haha Joanna..),massa godis och såg även 10 minuter av Adam Tensta vilket SÖG. Åkte även karusseller vilket var det sjukaste jag har gjort. Alla 3 grät som iditoer. Det var det roligaste jag har varit med om! Kommer aldrig kunna beskriva den känslan. Kändes som jag gick på 5000 droger och hade rökt på allt som gick på sama gång. Kanske det som kallas euforisk?

Åkte sedan hem med detta fina sällskap och vi skämde ut oss totalt. Vi var helt störda och skrattade mest hela tiden. Gjorde nog ganska många sura men vi hade det kul och det var huvudsaken!


En bild från idag på festivalen:



En bild på Adam:

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback