Sko lös

Nu är ännu en sko lös på Hoffman. Man börjar ju undra om han snarare har en skruv lös (hehe). Skon slås på imorgon och han skos igen den 26, lite innan ridlägret så att han är fin och fräsch till det.
Hoffman står ute idag på natten då dom inte gick och få in. Fan vad irriterad jag blev när Jessica ringde och berättade, hahah xD Hästarna hade tydligen varit helt fästa vid dom 3 nya stona som flyttade in igår så det var tydligen väldigt spännande. Så fly och far iväg var deras taktik när dom skulle plockas in. Men, men. Hoffman kommer vara trött som en idiot när jag kommer till stallet.
Känner att jag också kommer vara trött om inte jag lägger mig nu. Godnatt!



Spån i svansen första dagen han släpps i hagen. Snacka om avslappnad häst som ligger och gottar sig i spånet på natten när han har anlänt.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback