Dagen

Hej! Idag har jag spenderat nästan hela dagen hos Audrey. Satt och åt fruktsallad, pratade och njöt av den varma solen. Vid 8 tog jag en uteritt med Amanda. Hoffman känns väl sådär, han saknar det gamla stallet mycket. Eller inte stallet utan mer Flisan om jag tror rätt. Men jag hoppas han blir mer välkommen i hagen snart. Han låg trots allt ner när jag hämtade han vilket tyder på att han är relativt avslappnad. Men jag tror det kommer bli bättre om 1 vecka eller 2. Red till halv 10 och nu är jag hemma och har nyss ätit och bloggat klart på Ponnysanning.
Imorgon efter skolan drar jag och some friends och badar och äter jordgubbar. Perfekto! På Lördag morgon är det hoppträning för min del, hoppas allt går som det borde!
Bilder från idag:




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback