It's raining man, hallelujah

Hej och hå vad det regnar. Är hemma nu efter mitt besök på Mikel Elias gymnasium, står mellan 2 stycken... På lördag ska jag också på Jenssen öppet hus, kommer inte kunna välja.

Just nu är jag på väg till bussen för att åka till stallet. ÄNTLIGEN inte regn, gud vilken lycka. Klädd i en fin hoppoutfit är jag taggad för att hoppa. Blir 70,80 cm. Om det går bra hoppar jag 80,90 nästa gång. Klättrar uppåt, hahaha. Snacka om att vi inte är speciellt redo att hoppa lokalt ännu. LD är lixom 90 vilket vi inte ens har hoppat på CR ännu. Hoffman är så tråkig i sin hoppteknik så tar det hellre sakta men säkert. På Gråbo för ett tag sedan hoppade vi också 70,80 och då rev jag ett hinder på 70 (LOL) och sen rev han ett på 80. Så mitt mål är idag är att hoppa jävligt snyggt och felfritt.

Förlåt om mitt CR snack blir för tråkigt, men för mig är det ju lite som en tävling :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback