Kväll

Hej! Sitter i min säng och ler lite över dagens ridpass. Känner ända ut i fingertopparna vad jag och Hoffman har utvecklats. Ridit i bra kläder oavsett väder i ur och skur. Idag när det regnade gick jag ändå ut och körde ett PANG ridpass. Tänker inte sitta där om några månader och ångra att jag inte utnyttjade tiden med min lånade vän. Everymomet is a highlight. Hoppade ett hinder i mitten av paddocken idag och bytte galopp. Red med stadig underskänkel och bra sits vilket jag har svårt för så det kändes perfekt. Hoffman var duktig som fan idag, kunde korta upp sig och bytte galopp titt som tätt. My darling. Blir extra glad när det kom fram en tjej som sa att jag kämpade i regnet och det är precis det jag gör. Kämpar! Lönar sig verkligen...
Nu ska jag fixa ordning mig för kvällen, läsa lite i min bok och sedan somna gott. Imorgon är det nationella, tagga (inte!)
På Torsdag händer en annan grej med Hoffman..



Kommentarer
Amanda

Gud vad roligt nar det gar bra!



Blogg: http://lifeofshowjumping.com
2012-05-15 @ 12:23:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback