ÖVERRASKNING!

Hej! Hela dagen igår spenderades med mina fina vänner. Stört lurade Joanna för hon fyller år på onsdag så firade henne idag. Sa att jag och hon skulle möta Ina i stan och väl där skulle vi bara köpa godis. Men oj då, vid Pressbyrån uppehåller jag och Ina Joanna medan Klara och Matilda springer bakom henne och trär på henne en rånarluva på fel håll så att hon inte ser något. Kidnappad alltså.

Hon hade hörlurar på sig (med en spellista vi hade gjort) och så gick vi till...Panache där även hennes mamma stod. Hennes mamma var där för att skriva på papper. Snacka om att Joanna blev förvånad för hon visste INGENTING. Hål i naveln skulle hon tvingas att ta, wiho! Hon har pratat om det lite då och då och då tyckte jag att det var en bra idé. Sjukt fint blev det!

Efter våran lilla överraskning åkte vi hem till mig. Väl där åt vi god mat och hade as kul hela natten. Gjorde massa busiga saker och hade kul. Lite bilder från igår nedan:

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback