Vem ska vinna BB?

SemonieOfSweden - Haninges Stolthet! ([email protected]) om Some stuffs:
Vem hoppas du vinner Big Brother på söndag? :)


Vilken rolig fråga! Jag verkligen älskar Big Brother. Kollar på det varje dag och stalkar även deras nya klipp och hemsida. Älskar verkligen Amandus och Hanna J grovt mycket. Känns lite som mina syskon (eller älsklingar). Annica tycker jag är lite för skrikig men samtidigt gillar jag ibland hur hon är. Att alla tycker att Amandus är falsk LACKAR jag på. Och att vara snäll och förståndig är tydligen att slicka röv. Arrrgh, får panik ibland. Den jag tycker ska få vinna BB är dock Hanna då hon ska få ge sina barn det dom vill + att hon är så underbar och snäll! Du då? ;)

Kommentarer
Awa

Jag tycker att Amandus ska vinna.

Personligen tycker jag att Hanna mest har gått omkring och visat sig naken och knullat runt med Roddan. Verkligen nåt som hennes barn kan vara stolta över (not)



Blogg: http://www.nattstad.se/AwaSthlm
2012-05-30 @ 09:52:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback