Dagarna hittils

Lördag: Idag var vi på en stor marknad och jag fick köpt solglasögon, en nyckelring och ett super fint halsband. Vi var även på en pub och kollade på en show som två bögar hade. Riktigt sköna killar!
Söndag: Idag var vi och stekte hela dagen i solen! Badade och hade kul! På kvällen promenerade vi bland rikemans hus och sen plockade vi fikon i träd som vi sedan gjorde efterrätt av!
Måndag: Idag var vi i ett jätte stort köpcentrum och jag fick köpt en jätte fin kofta från Zara. Där åt vi Tapas och var där väldigt länge. Sen drog vi till en hamn (Du Quesa) och åt en jätte glass. Mums!!
Tisdag: Idag var det en chill dag. Var iväg på en stor mataffär och var där ett tag, fikade och sen drog vi till en Kines affär som vi har varit i varje dag och köpt lösnaglar! Haha, jag och Ellen blev lite galna på det för dom kostade bara en euro! Badade även i havet i enorma vågor!
Onsdag: Igår var det halloween! Riktigt kul var det och jag penslade på lite olika saker i ansiktet och lockade mitt hår och sen stack alla ut! Innan det var vi på marknad och jag fick köpt en hel del saker så som lösnaglar i mängder, en tröja, armband, underkläder m.m
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback