1 timma kvar!!

¡Hola amigos! ¿Es su casa después de la escuela y han sido comprados y dulces para el viaje con Elena, la chica con la que me voy a ir. Estoy tan emocionado y todo se llena! Ir al aeropuerto cerca de 1 hora y tener tiempo para comer antes de tiempo así que es corto. Pero por suerte, hay equipo en el que se le informará de todas las buenas fotos que voy a tomar! Creo que estoy en un país diferente hoy?!
 
Hej kompisar! Är hemma nu efter skolan och har varit och köpt godis till resan med Ellen, tjejen jag ska åka med. Jag är as taggad och allt är packat! Åker till flygplatsen om 1 timma och ska hinna käka innan så tiden är knapp. Men som tur är finns det dator där så kommer uppdatera er med alla fina bilder som jag kommer ta! Tänk att jag är i ett annat land idag?!
 
Marbella: 
 
 

Kommentarer
Emma

Hej, jag rider i Ölmstad där Hoffman står och jag har verkligen fastnat för honom, du har gjort ett grymt bra jobb med honom! I morgon ska jag starta en liten klubbdressyr med honom, lägger troligtvis upp film efteråt :)



Blogg: http://emmahangasmaa.blogg.se/
2012-10-26 @ 22:50:32
Emma-Nellie

Vad skönt att komma till Marbella!! Du vet att Sandra från PA4 bor i Marbella nu ;) <3 Ni kanske kan träffas ;D



Blogg: http://emmiewee.blogg.se
2012-10-27 @ 09:00:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback