Fredag

Fredag igen! Herregud vad tiden går fort. Någon som håller med? Om två veckor är det november - vad hände med året lixom? Nej, men mina ångestladdade inlägg får komma någon annan dag när jag är deppig! Idag är det fredag = helg = en glad Sofia! Har varit hemma nu i några timmar och kollat på tv och bara chillat. Skönt! Senare ikväll ska jag iväg och möta 3 tjejkompisar och sen iväg på en 18-årsfest. Det ska bli kul! Min helg ser ut att bli en riktigt bra helg med vänner och familj. Imorgon blir det antagligen bio med några eller tjejkväll och på söndag står det som vanligt solsidan och plugg på schemat. Självklart ska jag till stallet i helgen - ÄNTLIGEN! Sista helgen innan Spanien tillsammans med min kompis så den helgen är super, hoppas ni får en lika fin! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback