Bloppis!

 
Jag lägger upp bilder + information under varje bild. Kontakta mig på [email protected] och skriv vad du är intresserad av så säger jag priset efter det. ALLTING SOM SÄLJS TVÄTTAS!
 

 
Schabrak säljes - alla i storlek full.
 
 
1 - Fleecetäcke från Smeagården. Storlek 135 och jätte fint skick. Fin färg!
2 - Tjockt vintertäcke med hals från Hööks, storlek 135. 300 g fyllning. Fint skick och bra kvalité!
3. Fleecetäcke från Hööks, storlek 145. Snygg randig färg och härlig fleece.
4. Tjockt vintertäcke från Hööks (300 gram) Storlek 135. Står emot regn bra!
 
 
1 - Ett par Libresse paddar. Kommer säljas mycket billigt! Aldrig använda.
2 - En rosa huva och en grön. Har schabrak som passar till dessa. Storlek full på båda.
3 - Ett par lindor i grönt från Mia RS Vet ej om jag säljer dessa dock!
4 - Blåa lindor från Globus. Fin färg!
5 - Ett par damasker med fårull i. Storlek M.
6 - Tränsbett med äpplesmak i storlek 11,5. Använt högst 4 gånger. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback