25 timmar kvar

Jag kan ärligt inte beskriva känslan jag har i kroppen nu. Pirrar och är allmänt sprallig. Om 9 timmar är jag på väg till Danmark med Joanna och Johanna för att se min största idol genom tiderna - Justin Bieber. Ni fattar nog inte hur mycket jag älskar honom! Har drömt om honom varje dag och endast lyssnat på hans musik ett bra tag. Han är min kärlek och jag ljuger inte! När vi kommer till Danmark ska vi in i Abercombic (eftersom den ej finns i Sverige), äta en stadig lunch, köpa med oss en middag och sedan köa, köa och köa. En chans nu och den ska vi ta - Se Justin Bieber live! Kan fortfarande inte fatta det! Tömmer mobilen nu för att kunna ta maximalt med bilder och filmer. Taggad är bara förnamnet på vad jag är nu!!!!!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback