Jag förstår mig inte på..

..Människor som är dryga när man hälsar. Asså vad finns det för mening med att vara bitter utan anledning när man träffar på en ny människa. Ta istället tillfället i akt och kanske lär du känna en ny vän. Helt klart värt det istället för ett drygt "hej". 
 
..Människor som inte tar hand om sina djur. Om du får för dig att köpa en hund och ändå låter den vara hemma dagarna i sträck och inte vårdna om det, LÅT BLI ATT KÖPA ETT DÅ! Får panik på sådant. Även sommarkatter under den här årstiden men även andra djur såklart.
 
..Människor som inte gillar glass. Ja.. jag har träffat på enstaka personer. Hur kan man inte gilla guds gåva till mänskligheten lixom?!
 
..Människor som har världens motivation till att träna. Jag avundas er, really I do. Att ta massa motivationsbilder på mat och sedan gå ut och springa 4874032 varv runt jorden typ.
 
..Människor som köper en shettis för att trickträna. Sorry, I don't get that. Det är som att köpa en hund typ, haha. Tänk och gå till stallet i 17 minus bara för att mocka en box till en häst du lär trick. Nja.
 
..Människor som slänger bort sin framtid. Genom att komma hem direkt från skolan och typ "äsch jag behöver inte plugga". JO det behöver du idiot, haha. Man kommer ingenstans i världen utan utbildning om du nu inte har världens kontakter men det har du nog inte i 16-års ålder :)
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback