Söndagsmys

Har spenderat hela dagen hos hästarna. Red ut på en riktigt mysig uteritt på Jackpot. Jobbade igenom han i skritt och han blev riktigt mjuk och fin. Solen sken och det kändes nästan som vår! Åh vad jag längtar till man kan galoppera ute utan att man behöver sätta på hästen skridskor, haha...
 
Har precis suttit och pluggat matte i en timma. Pjuh! En läxa som ska in på Tisdag men mycket skönare att slippa göra den efter man kommer hem från en vidrig måndag. Klapp på axeln, höhö. Har köpt Disas säng som är en 120. Har sovit i en 90 säng hela mitt liv haha så detta kommer bli så skönt, äntligen säger jag bara! Ska bli skönt att få lägga sig i den efter den här effektiva söndagen. Men innan det ska jag färga mitt hår (hmm, undrar vilken färg?) och sedan sätta mig framför Ponnyakuten. Standard!
 
Pottis idag. Lindor och allt (jag vet att tränset är något stort)..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback