100 saker jag tycker

1. Två namn jag lyssnar till:

Sofia och offer (haha)
2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Att jag gillar att skapa och driva någonting. Är nästan alltid den som är "ledare" i ett grupparbete men gillar även att starta "små" projekt som t.ex. The typical Hästmänniskan och Ponnysanning.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Jag skjuter fram allting hela tiden. Om jag ska städa mitt rum så skjuter jag upp det så långt det går eller om jag ska göra läxorna till exempel.
4. Detta är jag rädd för:

Att jag aldrig hittar mannen i mitt liv, haha!
5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Mat, sömn och dator (givet!)
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Vara tyst, lägga mig tidigt och spara pengar
7. Detta tycker jag om att göra:

Rida, blogga och umgås med vänner


8. Detta vill jag göra just nu:

Kolla på en film och dricka smoothie
9. Bästa känslan:

När man kommer perfekt på ett språng med hästen
10. Värsta känslan:

Dagen efter fest? Haha xD Nej men seriöst så är det när man lämnar något man älskar..
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:

Humor!!
12. Är jag kär just nu?

Nej
13. Jag vill gifta mig:

Givet?? Eller jag vet faktiskt inte. Hittar man sin love of life så tycker jag man ska göra det. Dock inte kyrligt utan på en fin strand i Karibien med sina nära och kära muuums
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:

Åh finns så mycket. Resa, upptäcka saker, hitta kärleken, tävla högt och bli känd ;)
15. Min käraste ägodel:

Utan min säng hade jag varit död så det blir nog den. Iphone kommer ju sen såklart!

16. Något jag vill ha i present:

Pengar, Prime Boots och Race Safe väst


17. Detta har jag på mig just nu:

Hunkydory linne, Hunkydory tröja och Gina Tricot jeans (underkläder såååklart)
18. Favoritkläder:

Mjukiskläder hemma (♥), glittriga plagg och snygga jeans som sitter perfa!
19. Favorit djur:

Häst!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Sommarlåtar som är Reggae. 

21. Favoritlåt just nu:

"Broad Out" is my life


22. Roligaste ämne i skolan:

Engelska och matte
23. Tråkigaste ämne i skolan:

Ekonomi
24. En bok jag gillar:

Breaking Dawn (på svenska)
25. En film jag älskar:

Berättelsen om Pi
26. Favorit tv-program?

Svenska Hollywood fruar eller Ponnyakuten
27. Favoritdoft:

Justin Bieber - Someday
28. Detta äter jag gärna:

Ben & Jerry!
29. Dricker helst:

Vatten
30. Favoritgodis:

Marabou mjölkchoklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Miami
32. Färg på mina ögon:

Gröna


33. Min längd:

164 cm
34. Jag tror på:

Andar
35. Jag spelar:

Sims 3 när jag har tid

36. Person jag beundrar:

Kenza, naturligt vackrare människa får man leta efter
37. Så här bor jag:

I ett radhus i Floda och ett radhus i Holland.
38. Antal döda krukväxter i hemmet:

0 - mamma sköter sig!
39. Det här tänder mig:

Utåtriktade killar som är solbrända med fin hy och fint hår!
40. Det här gör mig avtänd:

Killar som är dryga eller är för tjocka, haha!
41. Favoritfärg:


Vitt, älskar vitt på kläder!

42. Favorit citat?


"The reason why the world is in chaos is because things are being loved and people are being used"

43. En hemlighet jag vet:

Kan jag ju inte nämna här ;)
44. Bästa present jag fått:

Min dator och Spanien resa!


45. Senast köpta skiva:

Åh var allt för längesen för att komma ihåg tyvärr..
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Mina ögon?
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Min kropp!
48. Udda förmåga/egenskap:

Att hålla mig pigg som ett ADHD barn varje dag, haha!
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En kameleont som ingen bryr sig om haha.. nej men kanske en vildhäst?

50. Vad lyssnar du på just nu?

Ellens gnälliga röst
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Beställt resa till Holland med Ellen (!!), bokat träning, varit i skolan och ätit god middag
52. Var är dina föräldrar födda?

Sverige
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

iLivid. Ett sätt att ladda ner filmer från Youtube
54. Vilken är din favoritrestaurang?

El Corazon i Göteborg eller "Revbens resturangen" i Den Haag
55. När badade du i en pool senast?

För 2 veckor sedan hos pappa
56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Ja - tyvärr? ;)
57. Hur många barn vill du ha?

2 kanske? Vet inte nu då jag inte vill ha det nu, haha!
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Metalica eller hård rock BLÄÄ
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Nope. Får dock rösta nästa år. Tjoho, eller?
60. Vad har du för TV-kanaler?

Allihopa tror jag. Kanske en enstaka som inte finns med på boxern men dom flesta.
61. Har du åkt moped någon gång?

Ja! Hur kul som helst! Dock bara 2 gånger. 
62. Har du busringt någon gång?

Äh, every day. Haha nej men vem har inte?
63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Ja! Kommer vilja göra det men kan tänka mig att jag kommer balla ur. Dock inte Bungy Jump men fallskärm!


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Kenya tror jag ligger längst bort? Om inte Fujariah eller Jordanien. Inte riktigt koll xD
66. Har du en egen trädgård?

Japp och den tar mamma hand om väl!
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?

Simba i Lejonkungen <3<3
68. Kan du alla orden i nationalsången?

Nej, ej stolt svensk (haha)
69. Badkar eller duschkabin?

Dusch alla gånger!
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Berättelsen om Pi
71. Favoritpizza?

Vesuvio med kebabsås och pommes. Standard!
72. Chips eller popcorn?

Chips med dipp helst. Äter det dock inte så ofta.
73. Vilken färg på läppstift använder du?

Använder inte läppstift men om jag gör det så använder jag ljusrosa eller illrött.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Nej? Sökte på Google och tydligen kan man bli hög på det?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nope, har du?
76. Apelsin- eller äppeljuice?

Färskpressad apelsinjuice är en given del i frukosten
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Pappa, Eveline och brorsan. Åt pommesfritt och kycklingspett med stört goda såser och sallad
78. Favoritchoklad?

Milka med oreos i!


79. När röstade du senast?

Har inte röstat
80. När åt du en hemodlad tomat sist?

För två år sedan kanske?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Faktiskt! I fotbollen. Dock inte individuellt.
82. Är du bra på matlagning?

Jag tror alla kan om man vill. Bara att ta tummen ur röven och köra trerätters!
83. Klarar du att tanka själv?

Nej! Har inte bil så hade nog behövt hjälp första gången.
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på?

Nej! Det var faktiskt det enda jag kollade på när jag var lite mindre. Gick alltid upp så tidigt och det var det enda som var på. Men efter predikan av mor så blev det aldrig någon shopping, haha.
85. Pepsi eller Coca Cola?

Coca Cola, iskall om jag får välja!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Nein..
87. Vad var det senaste du handlade?

En bulle på caféet i skolan, oups.
88. Har du kräkts offentligt:

Ja, haha. Piiiinsamt!!
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:

Hitta den sanna kärleken. Eller bli mångmiljardär och köpa den sanna kärleken? Haha - skämt åsido
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Nej. Utseendet faller man för men du måste lära känna personen för att stanna
91. Har du ringt något betalnummer:

118 800 är väl ganska givet eller min pappa för det kostar röv xD
92. Kan man vara vän med sitt ex:

Ja men tror inte det händer så ofta. Man gjorde slut av en anledning men om man älskar varandra men har förlorat känslorna så kanske det går? Man kan ju alltid vara vän men bra vän vet jag inte!
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:

INGEN - Tack Gode GUUUD
94. Hade du mycket hår som liten bebis:

Nja. Lite hår på hjässan hade jag nog
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:

"Hallå"
96. Vad har du i din väska:

Har ingen väska för någon gjorde sönder på nyår @
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:

Dricker och sätter på lipsyl
98. Vad är du tacksam för idag:

Min familj, mina vänner och att jag har hittat Jackpot


99. Var hittade du den här listan:

På internet
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:


Joanna Tengros, Elisabeth Ågren och Emma-Nellie!


Kommentarer
Emma-Nellie

Haha! Räknar du en av moppe gångerna hemma hos mig?? Haha!!
Jag ska nog göra denna listan med ;) Haha <3 !
Det ska bli kul att ses på lördag!!



Blogg: http://emmiewee.blogg.se
2013-01-15 @ 13:57:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback