Ellen 17 år!

 
Igår kväll bakade jag en svingod kladdkaka till min älskade vän Ellen. Gick upp vid 6 på morgonen för att vara klar hos Ellen vid 7 och hon visste inget. Kom dit med kladdkakan med ljus och sjöng för henne tillsammans med Ellens mamma. Ellenpellen blev super glad och vi åt en jätte god frukost med en kladdkaka som efterätt. Mys! 
 
Efter skolan åker jag till Jackpot direkt och ska släppa han i ridhuset. Han är väldigt pigg nu så vill inte sätta mig på en rodeohäst, haha! Ska sen rida ut han och sen kanske avsluta med lite dressyr i ridhuset. Behöver mjuka upp han lite för träningen!
 
Efter stallet åker jag direkt till Ellens mormor & morfar och firar henne där också. Kommer äta en pangmiddag och efterrätt. En väldigt bra Torsdag helt enkelt. Och ännu en gång - grattis min kära! ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback