Fredag - äntligen!!

Äntligen fredag säger jag bara! Har dock haft en toppen vecka med massa mys med kompisar efter skolan. Tycker det är jätte viktigt att blanda skolarbete med härliga vänner och såklart underbara stallet. Tror det förenklar plugget väldigt mycket. Självklart gillar jag att bara mysa hemma med familjen men vänner och hästar blir en grym kombo!

Idag har jag varit och lunchat med 3 tjejer i klassen. Åt god pizza med jätte god salladsbuffé. Gott! Sen efter skolan gick jag direkt till frisören. Har äntligen fixat mitt hår vilken var välbehövligt! Ser mycket tjockare ut nu och det är fortfarande relativt långt. Nu har jag varit hemma en stund och ätit mellanmål i form av yougurt med äpple och kanel. Yummy! Ska iväg till Lisa sen för att sova hos henne. Hon sa att skaldjursoppa står på menyn så tror inte det blir en allt för tråkig, snarare väldigt mysig! Ska även färga Lisas hår och äta massa gott. Men vi hörs lite senare gott folk!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback