Godnatt världen

Ja då får jag väl snart släcka ner. Har haft en helt sjukt bra helg och idag var jag ledig. I fredags sov jag över med en kompis, åt massa gott och kollade film. I lördags kom hela lägergänget hem och vi hade det otroligt kul, längesen faktiskt! Igår var jag i stallet med älskade Emelie och hade även en grym hoppträning. Och nu idag har jag myst med mamma framför en go rulle med B&J. Har även jobbat matte som en galning för att kunna nå dom lite högre betygen. Jobbade väl cirka 6 sidor (!) Även träffat gosisen Joanna för lite prat, Top Modell och planera en föreläsning. Livet känns stabilt och jag är allmänt glad. Verkligen fått energi av människorna jag träffat på och det är  jag riktigt glad över, kan behövas. Imorgon ska vi också boka hotell för Justin Bieber så då återstår det bara att längta! ♥
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback