Hej läsarna - längesedan!

Hej allihopa! Ni märker att uppdateringen blir lite sämre på vardagarna men det hoppas jag att ni förstår. Mycket plugg och vill även hinna med att umgås med vänner och njuta av att vara i stallet när jag väl är där. Driver också en av Sveriges största hästbloggar vilket gör att några timmar går bort därifrån. Har gått och lagt mig vid halv ett dom senaste dagarna och jag har fortfarande inte lyckats vända dygnet vilket betyder att jag är dödstrött på morgonen. Måste ta tag i detta då jag också är förkyld som ett as och det kommer aldrig gå bort om jag inte skärper mig..
 
Imorgon ska vi fira en klasskompis och jag och cirka 6 andra tjejer går iväg på lunchen och äter suchi/thai buffé (Mikado). Godaste matstället i hela Lerum! Så det kommer bli mysigt. Efter skolan som slutar vid 4 så åker jag och 2 andra och ska sätta ihop ett uppvärmningsprogram till idrotten som vi kommer få betyg i. Är ganska taggad då jag tror det kommer bli jätte roligt! Det ska vara cirka 6 minuter långt och man måste analysera låten om beats och allt så det är en del arbete vilket vi kommer börja med imorgon. Sedan på torsdag åker jag till Jackpot igen och då väntar lite ridhus med en avslutning ute. Vill att han ska vara mjuk och fräsh till dressyrträningen.
 
Men vi hörs imorgon alla goa läsare. Hoppas ni redan sover för klockan är snart redan halv 12 och jag är super pigg!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback