"Just put a cherry on top"

Under my shades har rullat i mina öron den här torsdagen. Var på tingsrätt med klassen igår (gjorde inget brott om ni trodde det,haha) och därför var jag ganska taggad på skola. Har min andra dag i skolan idag så var inte allt för trött. Nu sitter jag på bussen till stallet. Ska gå på en promenad med Pottis. Han har haft en skada i ena benet och tydligen har han varit väldigt stel där så ville inte anstränga honom idag utan låter både han och mig promenera lite i det fina vädret!

Mamma kommer sedan och hämtar mig och så ska jag plugga lite för svenska prov imorgon (JIPPEY). Senare ikväll blir det Body Attack pass på gymmet. Har aldrig gjort det men det låter aggressivt, haha. Hoppas ni får en bra eftermiddag!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback