Tisdagsmys

Hej alla fina människor! Har inte varit i skolan idag utan jag har dragit ut ännu en tand. Räls here I come, haha! Längtar bara tills jag har satt i den så den kan försvinna igen för då ska jag ha Colgate leende ;) Nu sitter jag och pluggar men innan dess har jag och mamma tittat på en film. Och det där jag sa om kost igår? Idag är det ett speciellt tillfälle då jag har fruktansvärt ont i munnen och måste kyla ner den och även fira att jag var så duktig, är så fruktansvärt spruträdd men har gått en "kurs" nu så är inte alls rädd för att dra ut tänder. Så medan jag nu jobbar matte får Ben & Jerry fira med oss lite. Mums! 
 
By the way, imorgon ska jag till tingsrätten, oups... Undra vad jag ska göra där?
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback