Uteritt

Gaaaash. Håll i mig! Haha. En uteritt i full fart stod på schemat. Han var jätte pigg och rolig! Jätte fin i traven och i skritten. Tränade på galoppfattningar ute på en jätte fin runda och han tog dom från skritt. Fattar ni? :D Det gick inte från trav på första ridpasset. Känns så kul att man redan märker utveckling! En rolig uteritt på en super fin runda i härligt väder. Jackpot skötte sig fint och tyckte det var lagom kul i galoppen då det blev några bocksprång. Ärligt så har jag inte galopperat ute sedan i somras. Dagens galopp med islandshästen som jag red ut med i morse hjälpte mig otroligt mycket faktiskt. Mitt självförtroende gick upp i grön stapel direkt! Har ju endast ridit unghästar på 4/5 år som har benen lite överallt även i traven så har inte galopperat sedan Hoffman utomhus. Tack Jackpot och Abbadis (islandshästen) som hjälpte mig idag :)
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback