AW SPORTHORSES

Min lägerhäst. Lady Marmelade. En grymt fin storhäst som ska matcha behoven på Camp B lägret som är lite svårare. Egentligen ska man inte ha deras hästar på svårare nivåer men både jag och Joanna fick det. "Lady" är ett sto med mycket nerver. Har fint steg och är nätt att rida. Blir dock stark i övergångar men super fin i alla gångarter. Idag hoppade vi och hon är så JÄVLA fin alltså. En riktigt fin tävlingshäst. Ska fota lite imorgon så att ni kan se henne i action. Visst är hon söt? I övrigt är lägret super bra. Tränaren Anna W är otroligt snäll och bra på att lära ut. Kommer nog aldrig lära mig så mycket som jag kommer göra den här veckan. Grymt! Ett läger jag definitivt kommer återvända till!
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback