Fredag!

Där var jag nära på att skriva lördag. ÅÅÅh vad skönt med lov! Igår sov jag över med Disa och Allis och det var jätte mysigt och kul. Åkte hem relativt tidigt och "påskstädade" huset inklusive mitt rum. Så nu är vårat hus rent och fräsht igen, haha. Sen satte jag på mig träningskläderna och tog mig faktiskt en joggingtur. Det är väldigt underskattat faktiskt. Byt kläder, öppna dörren, ut och SPRING. Få en snyggare kropp och bättre kondition på köpet. Hiss! Kom sedan hem och körde ben och mag övningar. Höll på att dö, ärligt talat men ack så skönt efter en dusch! *Klapp på axeln*
 
Nu sitter jag i glittriga shorts och festklädd. Ikväll står det fest på schemat. Känns som om det här lovet kommer bli riktigt roligt. Mycket hästar, gym, vänner och fester. Precis som det ska vara höhö. Imorgon blir det MRL på morgonen och sedan stall. Vi hörs tomorrrooow!
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback