Gårdagens långtur

Igår red jag på världens mysigaste långritt med Johanna i stallet. Hennes ponny Rally och Jackpot passar verkligen ihop och dom kan ridas ut tillsammans utan några som helst komplikationer. Red en tur på hela 3 timmar! Hästarna fick sträcka ut sig ordentligt och även nosa lite på vattnet. Tog med oss fika och vädret var helt underbart. Fick en nostalgitripp när vi red igår för vi red där jag och Hoffman spenderade hela vår sommar 2011. Kände igen mig överallt och helt sjukt att jag två år senare sitter på en annan häst. Trodde jag aldrig! Ridturen var hur som helst riktigt underbar och Jackpot tyckte det var härligt att rida ut med sin gosiga kompis!

Bild från förra veckan. Igår red vi i t-shirt såklart ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback