5 saker om mig

Jag har verkligen inga framtidsplaner. Jag rullar bara på och ser vart jag hamnar. Har delmål i livet men inte "jag vill ha 3 barn och bo i villa på den adressen". Jag hade faktiskt önskat att jag hade vetat lite mer. Kanske ha ett drömjobb eller så. Men saken är den att jag gillar allt, haha! Låter kanske lite lustigt men jag vill jobba på ett flertal jobb, resa men ändå hitta ett fast jobb och familj när man blir äldre. Jag vill hinna med allt!
 
 

Jag är omringad av människor som betyder SÅ mycket för mig. I klassen och övrigt i skolan har jag världens bästa tjejkompisar. Har även fantastiska stallkompisar och vänner jag känner från ridläger och fotbollen sen långt tillbaka. Min familj både i Sverige och i Holland är bäst och jag har även andra människor som jag inspireras av och får energi av att prata med. Jag är lyckligt lottad!
 

Jag har ett extremt sockerberoende. Ärligt asså. Det är nog fel på mig, haha! Skulle aldrig klara mig utan något sött och jag tycker det är konstigt om jag "bara" har ätit vita mackor och oboy. Förra veckan tryckte jag i mig B&J i tre dagar och frossade även i godsaker på helgen. Vad ska jag ta mig till? Detta är något som alla mina vänner nog vet om då jag ständigt letar godsaker hemma hos dom med ;)
 
 
 
Jag vet saker om bloggare som skulle rent av chocka er. Saker vi har fått samtal om, sett i verkligheten och fått mail om. Frågan är om det är positivt eller negativt att veta det. Det är något som man får med i paketet om man startar en skvallerblogg!
 

Jag kan bli så jäkla beroende av en serie. The Vampire Diaries är ett exempel som jag är fast vid. Så många tårar jag har spillt och så mycket jag har drömt om Damon (mmm). Sista avsnittet i säsong 4 grät jag som en gris. SKOJAR INTE! Mamma sprang in i rummet och trodde jag hade dött. Är faktiskt väldigt blödig om jag tänker efter. Har gråtit till både Big Brother, Paradise Hotel och How I Met Your Mother haha :O
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback