Underbara måndag..?

Haft en sån seg dag idag. Lektionerna har inte varit ett dugg lärorika och min engelskalärare har sagt upp sig vilket fick många att gråta. Alltid sorgligt att kramas hejdå.. 
Idag har jag i alla fall motionerat Jackpot för första gången! Tömkörde och kan säga det att det gjorde min måndag så mycket bättre. Herrejäklar vad fin han var. Har aldrig gått så fint typ. Han gick i en sådan avslappnad och låg form och trampade på riktigt bra i både skritt och trav. Tömkörde i cirka 20 minuter och avslutade när det gick som bäst. Efter det fick han gott hö och morötter. Duktig!
Nu sitter jag och installerar Sims Djurliv. Har redan 4 stycken men vill ha meeer. Beroende? Ja. Känner även doften av soppa som mamma håller på att göra. Soppa med färskt bröd, inget slår det på en höstdag!
Brr...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback