Glädje

Så skönt när man får reda på att hästar man ridit mår bra på ett nytt ställe. Amulett, min förra medryttarhäst såldes ju (vilket jag är faktiskt ganska glad över). Gick in och kollade på hemsidan som äger henne och passade på att fråga hur hon mådde. Kan ni gissa hur glad jag blev när jag såg detta då?

Söker du en hyr häst ska du absolut satsa på den här prinsessan! :) Kolla här: http://www.xn--trnster-8wa2n.se/

New Forest sto -98 full stam Maxad C-ponny. "Nettan" en snäll och go ponny med massor av erfarenheter och meriter. Både i utställnings ringen och på tävlingsbanan. Många vinnster och placeringar i LA dressyr och hoppning LB. Har även placeringar i NF SM 2 år. Guldbelönad på utställning samt fått utmärkelsen BIR. Denna ponny är en riktig läromästare oavsett vad man ska göra. Nettan vill ha en ryttare som vill göra lite av varje för att ha roligt tillsammans.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback