3 sommarfavoriter

- Min, Joannas och Emmas middag i Frillesås. Vi köpte in allting själv och lagade ALLTING själva. Fy fan vad gott det var. En underbar middag som man inte glömmer. Vitlöksbrödet, salladen, såserna, köttet, sour cream potatisen och osten. Allting blev som en hungrig dröm!

- När jag och Joanna red ut med Bullen och Hoffis. Jag hade chill outfiten och skulle bada i sjön. En underbart varm dag då det är perfekt att svalka sig. Sedan får man ju inte glömma all fart som var på vägen...

- När min favorit bror tog studenten. Många tårar som spilldes den dagen. God mat och härlig släkt. Ett gott minne i början av sommaren. En 19 årig bror och en 14 årig jag. Tänk att det är 4 år kvar tills det är jag där...


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback