Mina blivande:

 
Åkte till Svensk Ridsport i måndags för att prova lite saker. Prövade JW byxor för att kolla storlek och sen mina blivande stövlar. My love vad fina dom är! Mountain Horse Richmond. Jag är ju tyvärr ganska kort så många ridstövlar är för långa för mig. Men satte in cliffs (som man höjs 1-2 cm av) och då kändes det bättre. Jag fyller år 2 september och jag hopppppaaas att jag kommer få dessa stövlar!
 
Prövade även Tretorn men inget för mig! Tråkigt att hälften av Sveriges befolkning har dom och sen var dom way to höga för mig! Dom satt ända upp till knävecken så nej, inga stövlar jag kommer lägga pengar på!

Kommentarer
Anonym

fast stövlarna sjunker ju ;) :)



2012-08-01 @ 12:08:15
Anonym

Har också sånna stövlar, älskar dem! Har även JW byxor, sjuktsköna! Så du har bra köp att se fram emot! :)



2012-08-01 @ 20:55:50
Elin

Glömde skriva namn ;)



2012-08-01 @ 20:56:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback